Watch The Ramones Men

О, знам, че може би само аз го намирам за интересно, но все пак ще споделя.
Гледайки една тениска на Rocket To Russia се присетих да си пусна Teenage Lobotomy и попаднах на live изпълнение, на което виждаме Joey Ramone s една жълта значка на ревера. Нямаше как да не се присетя за пазителите от нашумелия тия дни едноименен филм.
За разкош освен въпросното изпълнение на Ramones слагам и трейлъра на Watchmen с песента на Smashing Pumpkins (на които съм направила малко олтарче и принасям дарове), която пък е от леко далечния Batman & Robin (филм, по който имах необяснимо увлечение, вероятно заради нестабилните юношески години, и може би боготворената от мен Ума Търман; даже най-добрата ми приятелка навремето ми подари книгата). Така или иначе би било добро намигване да я включат в соундтрака. Или може би не. Или може би трябваше да включат и Muse, които са ползвали за другия трейлър. Нищо де, за саундтрака на Watchmen друг път, първо искам да го изгледам (и това ще стане някога...на кино!) и да "преживея" музиката (хехееее!) и тогава да коментирам. Та така, нека не се впускам в много обяснения, ето ги нещата, гледайте значката! :)



Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)