Neverending White LIghts

Безкрайни бели светлини. Доста добро попадение за име на групата, чиято музика извиква същите асоциации в мен. Както бялото съдържа в себе си всички цветове, так и музиката на NWL съдържа всички нюанси и настроения, за които мога да се сетя. От депресивна тъга и безизходица през лукава ирония и презрение, плаха надежда и поетическа нерешителност до помитаща и всепобеждаваща любов, като онази във великите романи. Създават невероятна атмосфера и аз съм възхитена, защото такива усещания не бяха извиквани в мен може би от Machina:The Machines of God насам...

За самия проект:

Neverending White Lights e проект на канадеца Daniel Victor (ех <3), в който участват и няколко музиканта от Канада и Щатите. Въпросният пич свири на всички инструменти, в някои от песните пее, но в повечето му това го правят гостите. А те хич не са безизвестни: Raine Maida от Our Lady Peace, Scott Anderson от Finger Eleven, Nick Hexum от 311, Sune Rose Wagner от The Raveonettes, (така любимата ми)Меlissa Auf Der Maur, Jimmy Gnecco от Ours, to name just a few, дет се казваше на англотерански.

Проектът има засега 2 албума: Act 1: Goodbye Friends of the Heavenly Bodies (September 2005) и Act 2: The Blood and the Life Eternal (October 2007). Чакам с нетърпение и сърбеж в ухото третия Act 3, който трябва да излезе тази година. Като гледам предните пак есента ще е.





И сега малко семпли да се чуе за какво иде реч: (първата песен съл я слагала няколко поста по-напред, но направо ми е изпила мозъка, затова я слагам пак: последните 3 имат сюжетна връзка, нещо като знаменитата аниме трилогия на Daft Punk :D )











Коментари

daniel каза…
хмм, благодаря ви госпожице за постовете в вашия блог :) особено за този.
Lu каза…
Няма по-голямо удоволствие за блогъра да види, че постовете му са ползени, както и за меломана - че препоръките му са харесани. Затова - аз ти благодаря! :)

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)