Artist of the day - Empire of the Sun

Empire of the Sun са двама австралийци и са се събрали през 2007, имайки зад гърба си работа с други подобни проекти, за които ще говоря в друг пост. Името си взимат от едноименната новела на Джеймс Балард (брей днешните музиканти много обичат научна фантастика, браво, браво - за справка: няколко поста по-надолу - Klaxons).
Първият им сингъл Walking on a Dream (както се казва и албума) излиза края на август 2008 и жъне голям успех, особено в родината им. Това е и сингъла, на който му е отнело най-много време да стигне топ 10 - цели 23 седмици. И тъй, не е чудно, че като сингъл е пуснат на пазара чак на 21 април тази година. Правейки намигване към творбата на Балард, видеото е снимано в Шанхай.



Вторият сингъл We Are The People е сниман в Мексико:



Сега ме изненада приятно и затвърди мнението ми, че много познавам кой ще е следващия сингъл от даден албум факта, че Standing On The Shore ще е третият сингъл. Още няма видео обаче. Няма значение, песента е невероятна:



Отдавна ми се слушаше нещо такова и когато наскоро ги открих съществото ми искрено се зарадва. Албума е излязъл на 4-и октомври 2008, ако се бях усетила по-рано можеше да си направя подарък за рождения ден. Още едно доказателство, че едни от най-хубавите албуми излизат октомври месец.

Коментари

Bla каза…
Всъщност въпросната книга е роман, а не новела, и не е фантастика, but so what. :) Балард е пич.
Lu каза…
Ооооппа. Лош превод, novel верно се превеждаше роман. Аз Балард знам че е sci-fi автор, а Empire of the Sun не съм я чела и автоматично я причислих. Anyway, литературата никога не ми е била силна страна. Мерси за забележката. :)

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)