Track of the day: Empire Of The Sun - Eclipse Broadcast/Starfish Hotkiss Night

Моите любими откачени австралийци имат чисто нов клип. Всъщност клиповете са 2, след като не съм пускала официалния на Standing On The Shore, но както прдвидих в поста за тях, това е третия сингъл. Сложила съм го по-долу.
Днешния пост е за една тяхна инициатива, която намирам за интересна. Представянето на новия клип се е осъществило точно по време на слънчевото затъмнение на 22.07.09 (най-дългото за 21 век).

Много болно. Прочетох определения като кръстоска м/у Дейвид Бауи, Принс и Крафтверк, и няма как да не се съглася. Отиват все по-далеч и по-далеч в артистичните си експресии и не ти остава нищо друго освен да ги заклеймиш като пълен боклук или да ги обявиш за гениални. Аз съм склонна към второто, но това беше ясно още откак чух Walking On A Dream.
Чудно ми е обаче къде е другата част от дуото - Nick Littlemore от PNAU. Трябва да потърся нещо по въпроса, след като го няма и в клипа на Standing On The Shore.

Коментари

Marmalad Shipkofff каза…
болно, но велико!
RC каза…
Prince жилката е особено дебела, изкефен съм :Д

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)