Faith No More at Spirit of Bourgas 14.8.2009

Те това е, изгледах една от задължителните за тоя живот групи. Не вярвах, че ще се случи, след като се бяха разпаднали. Малко поостарели, малко по-улегнали, но все така любими.
honorable mentions: благодаря на добрата ми стара сапунерка, която успя да заснеме видеота с чудесен звук! Обичам те, апаратче!<3




Майк е доста образован музикант и е чувал за нашата мила чалга. По време на едно от предните изпълнения ми се чу да повтаря "чалга, чага, чалга", но помислих, че си въобразявам. След това обясни за чалгата и доколкоо помня каза, че би могъл да пее чалга, обаче нямал изкуствени цици. Голям смях. В следващия клип се чува "It's chalga, no?"


Това е. Не ми се говори за кошмарната организация на фестивала, която доста изнерви и лично на мен ми попречи до известна степен да се накефя на концерта така, както би трябвало. Или може би просто остарявам.

Коментари

RC каза…
Честито! Усещането да видиш любима група на живо, дори и години след като манията ти по тях е била в разгара си, е неописуемо!
Buksy каза…
Значи ти си било едно от десетките дисплейчета пред мен, които снимаха концерта, и на които им се чудех много. Лично аз бях зает със скачане, викане, пеене, крещене и обилно отделяне на ендорфин и адреналин :)))
Иначе организацията наистина беше под всякаква критика! Нечовешко е да чакаш за бира 1 час!!!
Lu каза…
Ами да, аз съм била. След като нямах почти никаква видимост и място за отделяне на ендорфин и адреналин, реших поне да документирам и после да гледам какво е ставало. :D

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)