Gus Gus - 24-7


Колкото повече одъртявам, толкова повече забравям и вече това сериозно почва да ме притеснява. Бях писала, че новия албум на GusGus излиза началото на септември и така си останаха нещата. Чак тия дни, научавайки за издаването на втория сингъл от 24/7 - Thin Ice, се сетих, че те всъщност имат нов албум. Е както е казал народа - "По-добре овреме, отколкото късно, ама ти си голяма бяла птица и ти е простено".
Тааа... да, новия на GusGus. Чудесен е. А като се сетя, че преди 6-7 години изобщо не ми харесваха... о, неразумна младост!



И клип към първия сингъл Add This Song. Смущава ме, честно.

А на On The Job винаги ме избива на танци.


Pure awesomness ^_^ - 8.2/10

Коментари

Fever каза…
Чуден е албума, даммм :))) Hateful - моя абсолютен фаворит :)))
Marmalad Shipkofff каза…
Мдам, дааам... доста им е приятен новият албум и е доста различен от стари техни неща като DAVID например... :)
Hateful rullZ!

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)