mixtape n.1


Нещо ми става напоследък и много ми се цъкат ралита. Музиката обаче не я намирам за достатъчно удовлетворяваща (особено саундтрака на Need For Speed: Shift), затова си направих свой саундтрак, който слушам докато въртя геврека.



1. Hadouken! - Ugly (Dub Mix)
2. AFI - medicate
3. Amanda Blank - Shame On Me
4. Martin Solveig feat Lee Fields - I Want You
5. Zero 7 - Sleeper
6. Parov Stelar - You And Me
7. Hercules and Love Affair - Blind
8. Wiley - Wearing My Rolex
9. Juliette and the Licks - Got Love To Kill (MSTRKRFT remix)
10. Metric - Gold Guns Girls
11. Chase & Status - Can't Get Enough
12. The Presets - This Boy's in Love
13. Zoot Woman - Saturation
14. Groove Armada - Drop The Tough
15. Yuksek - Tonight

Някои от нещата са от албуми, излезли в последните 30-ина дни, така че се надявам освен забавна, компилацията да е и информативна. :)

download

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)