Charlotte Gainsbourg - IRM (2009)

Прекрасната щерка на Serge Gainsbourg и хубавата му съпруга Jane Birkin издаде чисто нов албум (иначе казано трети за музикалната и кариера).

След топло приетия и много приятен 5:55, продал половин милион копия по цял свят, аз не вярвах, че ще направи нещо по-добро. И май правилно съм си мислила: IRM не е по-добър, но за това обвинявам противния Beck, който е свършил почти всичко: композирал е музиката, написал е половината текстове, миксирал е и е продуцирал албума.


 genre: pop-rock
01. Master’s Hand 02:49
02. IRM 02:35
03. Le Chat du Café des Artistes 04:03
04. In The End 02:00
05. Heaven Can Wait 02:40
06. Me And Jane Doe 03:20
07. Vanities 03:38
08. Time Of The Assassins 02:45
09. Trick Pony 02:52
10. Greenwich Mean Time 02:25
11. Dandelion 03:17
12. Voyage 05:16
13. La Collectionneuse 02:22

И дебютния сингъл:

Beck изглежда още по-объркан и от преди. А Шарлот се е разхубавила още.

Би било редно да сложа още някоя песен от IRM, нооо няма да го направя. Вместо това ще направя малка ретроспекция с парчета от съответно 5:55 и Charlotte Forever. Във връзка с последния бих казала, че французите определено са сбъркани. Не че не се знае де...

Официалния на The Operation са го скатали някъде. Срамота.



На мен ми става неудобно да ги гледам, на тях как не им е било неудобно да го изиграят...

Иначе за IRM... да, по-слаб е от 5:55. За около 6.9/10
download

Коментари

cinemascrotum каза…
Тази Шарлота не мога да я трая, особено след "Антихрист". Надявам се само, че е по-добра като певица, отколкото като актриса. :)
Lu каза…
Струва ми се, че надеждите ти са оправдани. :D
Ladybird каза…
Thanks for sharing ;)

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)