Track of the day: Bon Iver & St. Vincent - Roslyn

Одеве изгледах Twilight: New Moon. На моменти много се смях, на моменти ме беше срам заради режисьора (който очевидно не го е срам от това, което е сътворил). Както и да е, ревюта достатъчно ще прочетете идните дни/месеци.
Сега си говорим за музиката. Аз вече писах за саундтрака, на който - след значителен брой слушания - мога да завиша оценката с щедрите 6 десети и да я закова на 6.8/10

Направо ми загрява стомаха като я слушам.

Мислех си, след като изгледах това горното недоразумение, колко са зле филмите за вампири, върколаци и прочее сган, и колко добри са саундтраците към тях обикновено. На първа мисъл се сещам Twilight 1&2, Underworld 1,2&3 (e, Rise of The Lycans e so-so, ама айде и него), Queen Of The Damned, Blood & Chocolate. Защо бе, толкова ли е трудно да се направи добър филм за вампири? Аз много харесвам Дракула на Брам Стоукър, ама айде вече малко разнообразие...

Е, чак толкова сериозен проблем с това аз нямам, да му мислят киноманите. :)

random trivia: Bon Iver е игра на думи и идва от bon hiver (бон ивер) - от френски: "добра/хубава зима" и е проект на някой си Justin Vernon. Той става известен с албума си от 2007 For Emma, Forever Ago, по-голямата част от който е написал в забутана в горите на Северозападен Уисконсин дървена колиба. След раздяла с предишната си група, раздяла с приятелката си и диагноза мононуклеоза (римата не е нарочна), Джъстин решава да тегли една майна на всичко и се забива в гореспомената барака. Гледайки един ден телевизия, той чува как някакви развълнувани от първия сняг жители на Аляска си пожелават "bon hiver". Той решава да изтърве h-то (което на френски така и не се изговаря), защото правописа на думата му напомнял за пораженията от неговата болест (hiver~liver= черен дроб).

Съдби човешки...

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)