[emo]Айде, айдеее, Act III, когааа?[/emo]

Аз по принцип съм сдържан и хладнокръвен човек, но понякога имам малки емоционални изблици. Като този.

КОГА ЩЕ Е ГОТОВ НОВИЯ АЛБУМ НА NEVERENDING WHITE LIGHTS БЕ???

Ако не сте следили блога ми отначало, може да погледнете тук за информация. Невероятна музика, даже си мисля, че ако трябва да правя някаква класация на all-time favs и двата албума ще са вътре.

Act III се бави и това ме побърква. Daniel Victor записал някакъв албум, но нали е истински творец, преценил, че не е това, което иска и почнал да го прави наново. Преди малко в туитъра му прочетох, че компютъра му забил и 4 китарни сола си заминали. Каръщина. Дотогава - с подръчни материали. И ето един страхотен кавър, който мен лично много ме изненада.

Коментари

Анонимен каза…
Това е доста добре

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)