Deftones - Diamond Eyes (2010)

Нов албум от легендарните Deftones. Странно е отново да чуеш неща, които си въртял по 100 пъти на рипийт като тинейджър. И докато Чино Морино и неговият Team Sleep бяха завили в една съвсем друга посока, със 6-ят си студиен албум Дефтоунс се връщат към своите корени.


1. "Diamond Eyes"
2. "Royal"
3. "CMND/CTRL"
4. "You've Seen the Butcher"
5. "Beauty School"
6. "Prince"
7. "Rocket Skates"
8. "Sextape"
9. "Risk"
10. "976–EVIL"
11. "This Place Is Death"

На първо слушане бях малко резервирана. Сега след повече пускания, нагласата ми е определено положителна. Diamond Eyes ме връща към Around The Fur периода, но докато в него имаше много, много гняв, сега нещата са значително по-зрели и спокойни.



Чино Морино споделя, че вече му е тъпо да слуша за проблемите на хората. Разбирам го напълно. Затова предпочитал да слуша инструментална музика. Също така в новия албум пеел значително по-малко - не съм забелязала такова нещо обаче. Все едно, новите песни рисували картини, продължава той. Нямал проблем с това да пее за съвсем отнесени и странни неща, или за неща, които нямат нищо общо с него. Така се връщал в детските си години, когато слушал неща като The Cure - никакви истории, само визии.



И първия сингъл Rocket Skates, който хич не ми хареса и ме настрои доста скептично към предстоящия албум. Не се оказа показателен, за щастие.
Да живеят добрите изненади!



7.7/10
има го вече по торентите

Коментари

Владо каза…
Добре че хората пишат за такива неща. Иначе щях да си чакам май месец, че да проверя дали го има. Сега почнах нещото и звучи готино, както и очаквах.

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)