MGMT - Congratulations (2010) + The Golden Filter - Völuspà (2010)

Тия дни не е излизало нищо интересно, което да ме вдъхнови да пиша. Излязоха 2 албума на групи, които според мен са доста overrated, май ще ги спомена ей така, за блогова пълнота и всеобхватност.

genre: alternative, electronic, experimental, indie rock

1. “It’s Working”
2. “Song for Dan Treacy”
3. “Someone’s Missing”
4. “Flash Delirium”
5. “I Found a Whistle”
6. “Siberian Breaks”
7. “Brian Eno”
8. “Lady Dada’s Nightmare”
9. “Congratulations”

Както казах, страшно незаслужено прехвалена група, според мен. Бившите The Management и настоящи MGMT направиха един хит (Kids) и айде голямата работа. Мисля, че са пълна скука; пускам им албума, минава без изобщо да го отразя и после не помня какво съм слушала.

Поне имат песен посветена на Brian Eno. Аз все пак ще сложа Kids, май това е единствената им песен, която изтърпявам.



5/10, бих го определила като "само за фенове"
след ревюто направо трия албума
_____________________________________________

The Golden Filter - Völuspà (2010)

random
trivia: Волюспа, известна още като "Пророчеството на Волва" е древна скандинавска поема, разказващата за сътворението и унищожението на света; част е от Codex Regius.
genre: electronic, female vocalist,

01. Dance Around The Fire
02. Hide Me
03. Look Me in the Eye
04. Moonlight Fantasy
05. Solid Gold
06. Stardust
07. Frejya’s Ghost
08. Kiss Her Goodbye
09. Nerida’s Gone
10. Thunderbird

Първата ми среща с The Gоlden Filter беше с многообещаващата Solid Gold, която се оказа просто залъгване.



Една потребителка на ласт-а, с която съм на супер съвместимост ми пише снощи, виждайки ме, че слушам The Golden Filter:
Какво ти е мнението за Волюспа до тук? Мисля, че е разкошен, епичен албум. Точно каквото очаквах, всъщност дори повече.

Сори, много си ми симпатична, ама не мога да се съглася. Волюспа е много по-малко, отколкото очаквах, и изобщо не ми е епичен.
Абе все пак става за слушане, ама хайпа е лошо нещо.

6.2/10
свали

Коментари

RC каза…
izkefi me tozi track, svalih si albuma, dano e sushto tolkova hubav ^^
RC каза…
za voluspa govoreh po gore, slushaiki go cqla vecher tr. da kaja che mnogo mi haresva :D thx Cel
Lu каза…
glad you like it :)

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)