Track of the day: the Alice issue

Преди малко се сетих за Almost Alice и в красивата ми, но страдаща от излишък на пространство глава, се зароди въпроса дали още някой, освен Аврил, не си е направил клип.
Бърз сърч в ютуб ми предостави отговора, аз от своя страна го предоставям на вас. Както винаги съм твърдяла, малко лигав комерс от време на време не е лошо нещо. А песента на Tokyo Hotel, въпреки нискобюджетния клип е дори добра... като за тях.
Тази Kerli обаче дразни с напъните си да се прави на гореспоменатата Аврил. Клипа на г-ца Лавин ще ви го спестя.
Слуховият ми апарат малко се повреди от толкова вой но нищо де, поне оплакнах окото с шаренийка и пищни костюми.



Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)