LiLana feat. Flo Rida - Out My Video (new video)

Най-накрая излезе и новия клип на Лилана и Фло Райда, който отново е финансиран от Нескафе. Имайки предвид предния и клип със Снуп Дог, можем с ръка на сърцето да заключим, че нещата вървят в добра посока. Лилана е представена като една Гигерска валкирия, от което специално аз съм изключително впечатлена, имайки предвид безхаберието на повечето български стилисти. Обувките са интересно решение - имат си дисплей, на който върви реклама на Нескафе. Тва си е жива ходеща реклама.



Flo Rida си е същия селски бек, овесил позлатен метален капак на позлатена верига от велосипед, но предполагам е ок в стилистиката на жанра, в който се изявява. Нилана се кикерчи като Мадона, което има за цел да покаже миналото и на гимнастичка вероятно. Режисурата е дървена, няма какво да се лъжем. При все това аз съм приятно изненадана от парчето и срам не срам - сигурно ще си го връткам, почти успях да игнорирам несполучливия акцент на Лилана.

Коментари

cinemascrotum каза…
Всичко, което казваш е вярно. Обувките обаче са №1 отвсякъде - ако бях гей, щях да ги имам! :D
bungle каза…
Жива да не бях. Толкова ме е срам. Надявам се това да не се показва по чуждите телевизии. Или ако се показва, нека бъде в някакви особени часове, когато няма много зрители.
Lu каза…
Скротуме, не стига само да си гей, за да ги имаш, трябва да си Лилана! :D

Бънгъл, що така негативно бе, трябва да подкрепяш родното изкуство. :)
bungle каза…
Като направят нещо достойно за подкрепяне ще ги подкрепя. :D

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)