Muse - Neutron Star Collision (Love Is Forever) - new single

Новата песен на Muse към Twilight Eclipse, за която споменах в предния пост, преди малко се появи в интернет пространството. Носеща гръмкото име Neutron Star Collision (Love Is Forever), тя носи и гръмко усещане за пропадане.



Ще цитирам един потребител от youtube:

Save Muse from Twilight.

След няколко прослушвания не е чак толкова лоша, но не мога да превъзмогна Absolution-ерата и да приема Resistance. Е, предполагам една група трябва да върви нанякъде и да се развива, иначе нищо не става. Само не съм сигурна дали развитието ми харесва.
random trivia: Мат е написал текста за раздялата с приятелката му преди няколко месеца.

Коментари

Анонимен каза…
Тази я чух вчера и е пълна срамота. Не че е лошо парчето, колкото и смотано да е името и да са се старали изрично да прилича на Base Balls and Revelations, но някой верно трябва да спре тая идиотска традиция във всеки Туилайт бълвоч да бъде скапвана по една песен на Музетата.

Btw, на мен ми харесва накъде отиват, последния им албум звучеше като няква епична рок-опера като последните 20 минути ми разкапват скротума от кеф. (И, да, те съдържат песен, която беше осрана в Новолуние.) Иначе е ясно, че никога няма да направят нещо толкова здраво като Absolution.
Lu каза…
На мен рокоперите не ми се нравят много, това сигурно обяснява неприязънта ми към последния албум.
Много са почнали да ми приличат на Куин, което ме дразни. Не че не харесвам Куин, напротив, ама има нещо сбъркано в цялата работа.

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)