Track of the day: Beyonce - Why Don't You Love Me (new video)

В новия си клип Honey B се е превъплатила в pinup кукла, която извършва разнообразни домакински дейности - от поправка на колата до дупене в 50-тарско бельо.
Песента е много добра, но клипа нещо ни мъ кефи.



There's nothing not to love about me
I'm lovely


Така е Бионсе, аз също. Могат да потвърдят и двамата младежи, които онзи ден ми вдигнаха две картончета - със сърце и с цифрата 10, от витрината на едно кафене. Боговете сигурно са полудели. x_X

Текста е добър, а краят е очарователен:

Maybe you're just not the one
Or maybe you're just plain... DUMB

Коментари

Valkocompany каза…
Pin Me Up, Pin Me Down

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)