Платено съобщение: Фалйоу Ми Он Фейсбука!

От едно известно време срещам затруднения в опитите си да ви информирам качествено за новите излезли неща, тъй като около половината от постовете ми, съдържащи линкове към албуми, биваха стигнати от дългата ръка на правосъдието(?). Т.е. blogspot получават оплакване и автоматично премахват поста ми, връщайки го в състояние на draft. Аз леко почнах да се изнервям от това положение, тъй като осъзнавам, че е много по-лесно след като прочетеш ревюто да кликнеш линка, не да се почне едно дъъълго дирене из торенти и сървъри, или в краен случай читателят да ме пита за линк, да чака да му отговоря, после да го изтегли и прочее. Процедурата става дълга и интереса към дадения ревюиран материал - логично - се изпарява.


















Един любезен мой читател (благодаря ти! :) ) наскоро ми подхвърли идеята да си направя туитър акаунт, в който да публикувам ревютата + линковете. Това е една удачна идея, но аз по принцип мразя разни твърде социални "социални мрежи". Както и да е, преглътнах тази своя неприязън, но се сблъсках с друга пречка - интерфейса на туитър ме дразни доста, така че реших да се насоча към другия логичен избор - сурат тефтер. Опасявам се от дублиране на съдържанието, но на този етап го виждам като най-лесния начин да продължа своята корсарска дейност без блога ми да страда от това.

Засега го има само като страница, която вероятно ще доизкусурявам и попълвам когато не ме мързи толкова, но предполагам ще изпълнява основната си функция без затруднения.

Бутончето е долу вдясно, под снимките на хубавите хора, които следят блога.

Благодаря ви за вниманието!

Ваша Lu

Коментари

Слънчева каза…
Перфектно, иначе не се сещам много често да влизам в блога ти, пък пускаш интересни неща. :)
cinemascrotum каза…
Туитъра смърди, така че си се ориентирала правилно. Успех в дебрите на пошлия Фейсбук! :)

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)