3 in 1: H

Подтикната от предния пост, реших да си припомня творчеството на These New Puritans, и изневиделица стигнах до кратката композиция H. Мозъка ми веднага превъртя лентата, която мина през Julian Plenti и стигна до Tool. Не знам кво значи това H. За Julian имам подозрения, че е инициал на една красива жена, но другите са ми пълна мъгла. А се водя фен на Tool уж...
Подреждам ги по времетраене.

1. These New Puritans - H.
Не мога да повярвам, че в половин минута е събрана такава гениалност, богатство на звуци и композиционно съвършенство.



2. Julian Plenti - H
Нямам какво ново да кажа за страничния проект на Пол Банкс. Каквото е трябвало - казала съм го. Сега гледам, че и там не съм казала кой знае какво. Нещо спичам като чуя Paul Banks.



3. Tool - H.
Малко лични работи, че ми стана мило като се сетих.
Имам Ænima на оригинален диск, закупен от Франция през 2002. След един ползотворен шопинг в медиен център, подобен на тези на Virgin, се сдобих с 3 диска на Tool, 4 (или 5 бяха) на Smashing Pumpkins и 2 на Faith No More. За толкова ми стигнаха парите.:D Щяха да откриват Virgin-a една седмица, след като си тръгна, за което много ме беше яд тогава. Сигурно щях да попълня каквото ми липсва и да изпразня портфейла окончателно.
Та за Tool. Стопанина на къщата, където бях отседнала, изяви желание да чуе какво съм си купила по време на вечеря. Мина една песен. Неловко мълчание. Почва втора. "- Това кога ще стане хубаво? - Ами то и така си е хубаво..." Постигнахме консенсус с решението да спрем моя диск и да пуснем Mадона. Хубави времена. :D



И така: някой ако знае какво значи туй H, нека ми разясни. За останалите неизвестни в уравнението U и I, се сещам и сама, мерси.

Коментари

Nostromo каза…
Како, аз се сещам за Хаспирин, ама съм на Беладона, че май нещо съм настинал. :) Та който каквито нужди има де... ;)
Lu каза…
Ххххххараби. :) Ква е тая настинка по никое време?
Nostromo каза…
Последната вечер на морето коктейлите ме събориха - много лед, а аз - много жаден... Ама съм си харабия де, ще се оправя. :)

Надявам се въпреки кратката си почивка и ти да си отморила подобаващо?
bungle каза…
Tool, моите огромни любимци. Чакам с нетърпение албумът им. А и подочух, че и APC нещо се суетят и може би ще има албум и там, а дано, хаха :)

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)