Clint Mansell – Black Swan [Soundtrack] (2010)

Саундтракът към новия филм на Аронофски от тази сутрин ми е на харда и той е дело на Клинт Мансел. Не пак, отново. Не сте го очаквали, нали? Явно съществува някаква платонична любов между тия двамата.

genre: score, ost, soundtrack, classical

01. Nina’s Dream
02. Mother Me
03. The New Season
04. A Room of Her Own
05. A New Swan Queen
06. Lose Yourself
07. Cruel Mistress
08. Power, Seduction, Cries
09. The Double
10. Opposites Attract
11. Night of Terror
12. Stumbled Beginnings…
13. It’s My Time
14. A Swan Is Born
15. Perfection
16. A Swan Song (for Nina)

Саундтрака е изцяло класически, както можете да очаквате от филм за балет, хохохо!
Излсушах го веднъж, но нямах настроение точно днес за втори път. От първото слушане не ме грабна, може би защото недолюбвам Чайковски. О, да, почти целия саундтрак е вариации на тема "Лебедово езеро". Не знам още какво мисля за ost-a, ама филма бил потресаващ.

Коментари

Nostromo каза…
Отново скор!!! :D

Колкото до Чайковски, балетите му ми втръснаха още преди да прослушам класика. Затова пък симфониите му са епични и шансът да ми писнат е минимален.
Lu каза…
"Колкото до Чайковски, балетите му ми втръснаха още преди да прослушам класика."

Ностро, това е оксиморон! :D
Nostromo каза…
Ефектът не бе съзнателно търсен. :)

Но факт е, че по времето на радиоточките балетните му звучаха от къде ли не, а по това време не слушах целенасочено класика. :)
Анонимен каза…
с нетърпение чакам филма!
Ще има лесбо-сцени йееееее!

:cool dance: :cool dance:

:D :D :D
Ицо каза…
Благодаря ти толкова много, Лу! Тегля и отивам в друг свят. Ти направи вечерта ми толкова по-хубава.
cinemascrotum каза…
Клинт Мансел няма лош саундтрак, според моето скромно мнение.
Lu каза…
Ицо, няма защо. :)

Скротуме, напълно съм съгласна. Работата е там, че другите му саундтраци си звучаха страхотно и извън филмите. Сигурна съм, че музиката към Black Swan ще си стои страхотно във филма, просто едва ли ще си я пускам за слушане отделно.

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)