New videos: N.E.R.D., Klaxons, White Lies

От толкова важни рилийзи не ми остана време да ви държа в течение на новоизлезлите клипове. Нови, нови, колко да са нови, поне са от този месец, чиито последен ден е днес.

1. N.E.R.D. - Hypnotize U
Фарел се изживява като Хю Хефнър и Кашпировски едновременно. Събрал е една дузина манекенки, които го следват като... хипнотизирани. Умно, а? На 3:35 виждате и един едър негър да го следва. Явно и той не е успял да устои на чара му. Видеото е безобидно еротично; клип с красиви полуголи мацки винаги отбива номера.



2. Klaxons - Twin Flames
Докато горния клип е безобиден, то този не е. Този е NSFW. Също така ме хвана абсолютно неподготвена за това, което видях. Странен е меко казано. Twin Flames е една от най-добрите песни в Surfing The Void, който въпреки началната ми съпротива успя да ме спечели. Трябва да сте влзезли в акаунта си за да гледате клипа.



3. White Lies - Bigger Than Us
Следващия албум на White Lies - Ritual(който ще излезе съвсем скоро - януари догодина), обещава да е не само bigger than us, ами и bigger than life. Той е продуциран от негово превъзходителство Alan Moulder, за който съм ви споменавала във връзка с продуцирането на последния на Interpol, How To Destroy Angels, Hot Fuss и Sam's Town нa Killers, Machina... на Smashing Pumpkins, Mer de Noms на A Perfect Circle и още от най-значимите албуми за последните 20 години.
Иначе засега White Lies, чиито дебютен албум To Lose My Life е прекрасен и непременно трябва да го чуете, сега звучат като нещо средно м/у Bauhaus и Joy Division, ама осъвременено. Тъпо сравнение, но това е първото, което ми хрумна. Така или иначе, White Lies са следващите post punk revival герои.
Нарочно го сложих под Klaxons, за да продължи линията на абсурдизма. А Klaxons е под N.E.R.D., за да развие еротичната концепция. Боже, как добре ги навързвам!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)