И аз дърпам завесата (само до 3-и януари)

Много хора почнаха да дърпат завесите, та реших и аз да не оставам по-назад. Освен това имам нужда и от почивка. Ако трябва да перефразирам Билбо Бегинс, се чувствам тънка, като малко парче масло, намазано на твърде голяма филия. По тази причина прекратявам информационно-осведомителната си дейност за срок от 10-ина дни. Мисля да се отдам на епикурейство и хедонизъм (това е леко противоречиво, но на кого му пука?) и вече да не се чувствам тънка. Това във физически аспект малко ме притеснява, но е в реда на нещата човек да отвори сърцето и стомаха си по празниците.


Желая ви весело изкарване на последните. Ако не е весело, а е съпроводено с доста клиширани и глупави ситуации, които търпите от добро възпитание и/или благочестие (а това е често срещано явление по света и у нас), сещайте се, че това са само за няколко дни и ще минат бързо. Мъжете ги съветвам да си го преместят в другия крачол, а жените - да си представят, че си го местят в другия крачол. Яжте, пийте, гледайте филми от преди няколко години по кабеларките, вижте се с приятели, които са се върнали от чужбина за Коледа, самите вие се радвайте, ако сте се върнали при семейството за Коледа, мотайте се по улиците (времето ще е хубаво), прочетете някоя забравена книга, не носете слънцезащитен лосион, но си мажете ръцете с крем. С тази жалка референция към приписваната на Кърт Вонегът мъдрост, аз приключвам своето словоизлияние и още веднъж ви желая приятно изкарване на почивните дни и успешен старт на следващата година. Ще се видим тогава.

И понеже в тоя блог не може само приказки без някаква песен - пускам нещо с философски ориентиран текст. Пък и ми звучи някак си празнично. Сигурно е заради цигулката.

Noah & The Whale - Jocasta .mp3
Found at bee mp3 search engine

Коментари

Nightwish El каза…
Вълшебни празници, Лу!
Да знаеш, че догодина пак ще ти досаждам, така че се зареди с новогодишна енергия!
Демек - отдай се на трапезите и неизядна пържола да не оставяш!
:)
cinemascrotum каза…
Весели празници! Очакваме те да ни повишаваш музикалната култура с нови сили догодина. Наздраве!
П.С. Много завеси задърпахте всички, намирисва ми нещо. :)
Lu каза…
El, за мен ще е удоволствие да ми досаждаш и догодина. :) Хубаво да си прекараш и ти, и пържолите да прекараш... с хубаво вино, по възможност. :)

Скротуме, благодаря за пожеланията, весели и на теб. :) Много е възможно намирисването да има общо с дърпането на завесите. Трябваше тая практика да я почнат като затваряне на врати, щото завесите не уплътняват добре, ама нейсе...
Анонимен каза…
Празни веселици!
В смисъл да оставиш всички чаши с весело пиво празни :)

Пожелавам още по-успешна година и още по-весели случки! :)

ПС Опитах се да си го преместя в другия крачол, но не успях да си го намеря :(
Lu каза…
Благодаря Ламоте, на теб също! :)

Пожелавам ти догодина да си го намериш. Дотогава може да използваш съвета ми към жените. :)
Nostromo каза…
Лу, весело изкарване на празниците! Чувал съм, че най-сигурният белег за това дали си си прекарала весело е, когато цялата следваща година не се отървеш от покани за нови стриптийз представления (ами така е, на купон, ако един стриптийз не извъртиш, къде му е веселото). :D Плюс това на сцена знаеш, че винаги има поводи да вдигаш и сваляш завеси... както и други работи. :)

Да не те напуска музата и да продължиш да МЕ радваш със стойностна музика (другите да си го пожелаят, аз съм егоист и си го пожелавам само на себе си). И за малко да забравя - пожелавам (т/с)и да си набавиш дискографията на Club Des Belugas! :D

Наздраве!
Lu каза…
Wow, Nostro, това последното ако се случи, значи няма невъзможни неща и можеш да постигнеш всичко. :D

А за стриптийза - гола и боса съм в тая област. Поканите при теб валят ли? Дай някои съвети към начинаещите. :D
Nostromo каза…
Мисля, че ти е достатъчно да си гола и боса. :))

А за клуба на дебелогъзите наистина ли е толкова отчайващо положението? :(
Lu каза…
Е не, ама знаеш, че хората, родени октомври, понякога много трудно се мобилизират. :)
Nostromo каза…
Тъжен фЪкт! :(

Но въпреки това разчитам на теб! :D

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)