Limp Bizkit – Gold Cobra (2011)

Много е яко усещането, когато отваряйки сайтовете за нови рилийзи, ти изскочи нещо абсолютно неочаквано и носталгично свързано с юношеството (девойчеството? винаги съм се чудела как е думата при момичетата; моминство не е правилно защото мома е аналог на момък, не на юноша). Така се случи неотдавна с новия албум на Take That, който по обясними причини изобщо не изслушах. Докато Take That се свързват с основното училище при мен, то Limp Bizkit ме свариха някъде на 14-15год. Мисля и там да ги оставя, зарити в пепелта на пубертета. Ревютата досега са крайно позитивни, не знам каква роля е изиграла носталгията в оценките. Мен в тоя случай носталгията изобщо не ме жегва и Gold Cobra ще си го пусна само ако получа пари за това или се наложи да го слушам против волята си на някоя социална сбирка. И двете са крайно невероятни като, хм, вероятности. Поствам го в случай, че някой иска да се вдетини за малко.

genre: rapcore, nu metal

01 – Introbra
02 – Bring It Back
03 – Gold Cobra
04 – Shark Attack
05 – Get A Life
06 – Shotgun
07 – Douche Bag
08 – Walking Away
09 – Loser
10 – Autotunage
11 – 90.2.10
12 – Why Try
13 – Killer In You



За тия хора времето е спряло очевидно.

Коментари

cinemascrotum каза…
Уес Борланд да не е гледал твои снимки, докато е рисувал корицата на албума? :D
Lu каза…
Не мисля. Обикновено не се снимам, когато съм с махмурлук. :) А и имаме разминавания в анатомията.

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)