The Drums - Portamento (2011)

Оказва се, че миналата година не съм ви споменала за The Drums и техния едноименен дебют. Добре че и тази година издават албум, че да не се проточи много във времето това въпросно споменаване. Очарователно е как в рамките на една година пичовете изкарват 2 албума, и двата на много високо ниво - нещо, което групи не успяват да направят и за 10 години. Понякога и за цялата си кариера, но аз не се занимавам с такива групи.

genre: indie pop, new wave, surf rock

01. Book Of Revelation
02. Days
03. What You Were
04. Money
05. Hard To Love
06. I Don’t Know How To Love
07. Searching For Heaven
08. Please Don’t Leave
09. If He Likes It Let Him Do It
10. I Need A Doctor
11. In The Cold
12. How It Ended
13. Blue Stripes
14. What We Had

Portamento е класически музикален термин и означава плавното преминаване на гласа(по-късно инструмента) между 2 тона. Самият албум е класически. Когато го слушах, през цялото време чувах все класики като Morrissey, The Cure и Beach Boys. Много олд скуул албум. И изключително приятен. Връща те доста години назад.
Плюс това носи онова иначе слънчево, но вече попрезряло лятно настроение в края на сезона, когато почва да те обхваща меланхолията. Мисля, че Портаменто е един от албумите, с които есента се посреща по-безболезнено.



Албума ми хареса много. Всъщност хареса ми малко повече от оценката, която поставям, но трябва да пазим субективизма в някакви граници. Затова:
7.6/10

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)