Various Artists – Rumours Revisited (2012)

Повече от месец не съм писала нов пост, баси кефа.
Оказа се, че повече от месец не излезе нищо, за което да ми се прииска да ви кажа. Или аз съм станала изключително придирчива, или издаването на албуми, също като еволюцията и техническия прогрес, се развива скокообразно. След ранно-есенния пик на забележителни албуми и що-годе едномесечния интервал от суша, тези дни излязоха разни интересни неща, за които е редно да драсна 2-3 реда. Не е като да не е излизало нищо, но новия Soundgarden не ме грабна, новото на How To Destroy Angels е пълна скука, a Deftones с носталгия ме връщат към тийнейджърството, но вече не ме вълнуват толкова , че да пиша за тях ( пък и всички други пишат, така или иначе).

genre: va, covers, indie pop, indie rock

1 – Yeasayer – Second Hand News
2 – Pure Bathing Culture – Dreams
3 – Slaraffenland – Never Going Back Again
4 – The Phoenix Foundation – Don’t Stop
5 – Dutch Uncles – Go Your Own Way
6 – The Staves – Songbird
7 – Liars – The Chain
8 – The Besnard Lakes – You Make Loving Fun
9 – Dylan Leblanc – I Don’t Want To Know
10 – Mary Epworth – Oh Daddy
11 – Julia Holter – Gold Dust Woman

Така, по същество - силна година за трибютите към Fleetwood Mac. Не знам на кво се дължи (мързи ме и да проверявам), но тази година излязоха 2 албума с кавъри на тяхни парчета. Настоящият, за разлика от предишния, ми допадна повече, макар и да не може да се похвали с толкова звезден отбор. Най-малкото кавъра на най-известното им парче "Dreams" е много по-кадърен. Тази компилация всъщност излиза с новия брой на Mojo, и за разлика от Just Tell Me that You Love Me, е концентрирана само върху един албум - Rumours. Имената са по-скоро неизвестни (с 2-3 изключения), но си струва слушането.
The Liars - The Chain (Fleetwood Mac cover) by Mad Mackerel

Коментари

Unknown каза…
Наистина от Музите насам нищо не се е появявало. Само на Marillion Звуците (които къртят отвсякъде, btw), но ти май не слушаш такива неща. :)
Lu каза…
Мда, Marillion така и не ги прослушах. Мислех, че е заради Fish, ама и албумите без него не си ги пускам. Има някои неща от старите, които осъзнавам, че са много добри, но не мога да ги слушам.
Пуснах си няколко парчета от новия, добри са (както може да се очаква от такъв ранг музиканти), но или явно не е мой тип музика, или просто ми е толкоз акъла още. :)
Unknown каза…
А, то за предния им албум много акъл не се иска, но пък чисто като музика е разбиващ.
Lu каза…
Под "акъл" имам предвид някаква ментална нагласа за определен тип музика (която често се променя с възрастта), не толкова за обективна оценка на музиката. Ще го чуя все пак. :)
Unknown каза…
А, аз само предупреждавам, че текстовете са мега-тъпи. На места. :)

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)