Groove Armada - Last Night in Brixton (2012)

Groove Armada са ми една от най-любимите формации евър (вкусът ми е доста еклектичен) и издаването на настоящия лайв ме изпълни с осезаемо задоволство. Всъщност албумът излезе малко преди Коледа миналата година, но го видях по тракърите едва преди няколко дни. Като се има предвид, че лайвът е записан на 16 октомври 2010, двайсеттина дни забавяне не са голяма работа.
Last Night In Brixton, както може да се предположи, е последното им лайв изпълнение в Брикстън, и съдържа материал от Black Light нататък, наляво по хронологичната линия. Имахме удоволствието да ги гледаме на Парклайва през 2010 и издаването на този концертен материал връща едни много хубави спомени.

genre: big beat, house, live, dance, synthpop

01 – Introduction
02 – Look me in the Eye Sister
03 – I Won’t Kneel
04 – Fogma
05 – Warsaw
06 – My Friend
07 – Song 4 Mutya
08 – Paper Romance
09 – Lightsonic
10 – Easy
11 – Time and Space
12 – Get Down
13 – At the River
14 – Cards to your Heart
15 – Chicago
16 – Superstylin’


Коментари

pi каза…
бях на предпоследния концерт на 15-ти октомври в брикстън(защото на парклайв бяха ебати яките). беше повече от жестоко. колкото и да е странно обаче на парклайв да ми харесаха една идея повече - имаше нещо специално онази вечер с бурята и цялата кал, а и беше първият път да гледам black light на живо. тотално ме върна. един от най-любимите ми концерти евър.
Lu каза…
Завиждам, и то не благородно. :) +1 за последното изречение.

Популярни публикации от този блог

Lana Del Rey - Born To Die (2012)

Ghost - Impera (2022)

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)