Pharrell Williams - G I R L (2014)

Здравейте,

Отдавна не съм ви писала, и съответно вие отдавна не сте ме чели, но има и такива периоди в живота, и понякога продължават по-дълго от желаното.
Като първи пост от 3 и кусур месеца, и първи за годината, с радост ви представям новия албум на моя отколешен любимец Фарел, за да отбележа по някакъв начин, че утре блогът става на цели 5 години, въпреки че написах ревюто за Boyscout. Освен това, отбелязвам утрешния ден на жената с ревю на албум, посветен на жените. Splash damage!
Боже, как лети времето - сякаш беше вчера, когато си нямах и идея какво правя... не че сега си имам голяма. Благодаря ви, че се отбивате отвреме-навреме. <З





















genre: dance pop, rnb

01 – Marilyn Monroe
02 – Brand New (feat. Justin Timberlake)
03 – Hunter
04 – Gush
05 – Happy (From Descpicable Me 2)
06 – Come Get It Bae (feat. Miley Cyrus)
07 – Gust of Wind
08 – Lost Queen
09 – Know Who You Are (feat. Alicia Keys)
10 – It Girl

За начало искам да споделя една информация, която мен лично ме изненада.
„Не, не съм вампир.”- споделя Фарел пред Time Out London. “ Искам да направя официално изявление, че не пия кръвта на хората.” По въпроса как успява да поддържа лицето си непроменено за последните двайсеттина години, той споделя: “Как успявам да младея толкова за 40-годишен? Ами мия си лицето.”  Не става ясно с какво, но ако беше роден по друго време, графиня Батори можеше и да отърве кожата.

А ако ви интересува мнението ми за албума - цъкнете тук.

7.8/10


Коментари

cinemascrotum каза…
Обществото е толкова обсесирано от 8-ми март, че някак си пропуска по-важния празник, а именно - твоят блог-о-ден. Честито за мини-юбилея и за най-доброто ти ревю за 2014-та. :D
Lu каза…
Да, от 4 години го смятам за голяма несправедливост, но светът е сбъркан. Благодаря за честитката, и аз мисля, че това ревю досега е най-доброто. :D

Популярни публикации от този блог

Честит ми рожден ден!

3 години trains in the night

Drab Majesty - Modern Mirror (2019)